اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه

دانشگاهیان قم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم از اعزام 11 کاروان از دانشگاهیان قم به عتبات عالیات خبر داد.

دانشگاهیان قم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

محمدتقی حاج‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات اظهار کرد: 440 نفر از دانشگاهیان اعم از استادان، دانشجویان مجرد و متأهل پسر و دختر در قالب 11 کاروان شهریور ماه به عتبات اعزام می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: کاروان‌های اعزامی از دانشگاه‌های علوم پزشکی، علوم حدیث، آزاد، مفید، قم، پیام نور، صنعتی و معارف اسلامی از یکم تا 25 شهریور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم عنوان کرد: دانشجویان با توجه به تعطیلات تابستانی علاقه‌مند به اعزام در این فصل هستند.

وی با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده برای اعزام دانشگاهیان گفت: به ازای هر کاروان جلسات پیش و پس از سفر برگزار شده و مزایایی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

حاج‌ابراهیمی خاطر نشان کرد: کتاب‌ها و جزواتی در این ایام برای افراد ارسال می‌شود و اعزام‌شوندگان حلقه‌هایی تشکیل می‌دهند و با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی در اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات وجود ندارد عنوان داشت: به دلیل اینکه عمده دانشگاه‌های استان در شهر قم قرار دارد، بنابراین محدودیتی در اعزام دانشگاهیان وجود ندارد.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان استان قم به تعداد اعزام‌شوندگان به حج عمره در سال گذشته اشاره کرد و افزود: 5 هزار و 35 نفر از دانشگاهیان قمی سال گذشته در سامانه اعزام حج عمره ثبت‌نام کردند که از این تعداد 600 نفر به حج عمره مشرف شدند.

وی ادامه داد: 30 کاروان در قالب هزار و 200 نفر در شش ماه اول سال گذشته به عتبات عالیات اعزام شده بودند.

حاج‌ابراهیمی بازدید از کتابخانه‌های معروف، حضور در سفره‌خانه امام حسین(ع) در کربلا و بازدید از مراکز باستانی و دیدنی خارج از سیستم خدمات حج و زیارت و دیدار با برخی آیات عظام در نجف را از جمله برنامه‌های اعزام دانشگاهیان به عتبات ذکر کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول