اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان‌رضوی خبر داد

استحصال 5.5 میلیون تن مواد معدنی از معادن خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در چهار ماه نخست سال جاری میزان 5.5 میلیون تن انواع مواد معدنی از 588 معدن در استان خراسان‌رضوی استحصال شد.

استحصال 5.5 میلیون تن مواد معدنی از معادن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده، اظهار کرد: خراسان‌رضوی از ظرفیت‌های بالایی در بخش معدن برخوردار است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت زمینه رشد و توسعه استان را فراهم نمود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال جاری در زمینه اصلاح و بهبود فرآیند انجام کار در حوزه معدن، به روز رسانی درخواست ثبت محدوده‌های اکتشافی و بررسی و تطبیق دفتری ظرف مدت 60 روز گفت: تفویض اختیار امور تمدید پروانه اکتشاف مواد معدنی طبقه 2، صدور گواهی کشف، مجوز برداشت و ثبت محدوده‌های اکتشافی در سازمان و کاهش زمان صدور گواهی کشف از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای سرعت بخشیدن به امور و ارائه خدمات در کم‌ترین زمان ممکن به متقاضیان است.

وی تصریح کرد: تعداد پروانه‌های بهره‌برداری صادره و تمدید شده در سال جاری 42 فقره بوده است.

صفرزاده خاطرنشان کرد: اصلاح، مستندسازی و شفاف‌سازی فرآیندهای انجام کار در امور اکتشاف، بهره‌برداری، راه‌اندازی و قرار دادن سیستم GIS محدوده‌های معدنی و اکتشافی استان در سازمان جهت استفاده ارباب‌رجوع جزو اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.

وی با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی پروانه اکتشاف در سازمان گفت: بانک اطلاعاتی پروانه‌های اکتشاف و اعتبارنامه‌های بلامعارض و گواهی کشف تهیه و مهلت انقضاء پروانه کشف و اعتبارنامه‌های بلامعارض در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دولت به روز رسانی شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول