اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سیرجان در مجلس

32 روستا در سیرجان آب‌رسانی سیار می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 32 روستا در سیرجان آب‌رسانی سیار می‌شوند و برخی از این روستاها تا پایان ‌سال جاری در سیستم تأمین آب شرب در طرح لوله‌کشی قرار می‌گیرند.

32 روستا در سیرجان آب‌رسانی سیار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، شهباز حسن‌پور ظهر امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی روستایی سیرجان و در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای فاضلاب سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 32 روستا در سیرجان آبرسانی سیار می‌شوند که با حضور معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کشور و بازدید از برخی روستاها تا پایان ‌سال جاری در سیستم تأمین آب شرب در طرح لوله‌کشی قرار می‌گیرند.

وی افزود‌: با سفر معاون برنامه‌ریزی آب و فاضلاب کشور به بردسیر نیز لاله‌زار‌، گلزار و نگار با توجه به کوهستانی بودن آنها در طرح اجرای فاضلاب قرار گرفتند.

حسن‌پور گفت: طرح فاضلاب شهری سیرجان تا پایان ‌سال جاری انجام می‌شود و در این طرح بزرگ ملی هر ثانیه 600 لیتر آب که تا‌کنون به هدر می‌رفت به بخش صنایع گل‌گهر اختصاص می‌یابد و عملیات لوله‌گذاری آن تا محل مجتمع گل‌گهر انجام شده است.

مهدی نصرت‌آبادی مسئول آب و فاضلاب روستایی سیرجان در این بازدید اظهار داشت: 120 روستای بالای 20 خانوار در سیرجان وجود دارد که 15 روستای آن هنوز از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع‌های چاه زهرا و کفه مور نیز فاقد آب آشامیدنی سالم هستند که برای رفع مشکل آنان 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول