اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند خبر داد

راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک بیرجند

خبرگزاری فارس: شهردار بیرجند از راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک این شهر در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدجواد وحدتی‌فر صبح امروز در جمع مسئولان شهر بیرجند به مهم‌ترین پروژه‌های این مجموعه در سال جاری اشاره کرد.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های این مجموعه در سال جاری راه‌اندازی پایانه شرق در شهر بیرجند است؛ همچنین کتابخانه تخصصی مدیریت شهری نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بیرجند از عملکرد برخی رسانه‌ها در استان انتقاد کرد و افزود: مجموعه شهرداری بیرجند برای رفاه حال شهروندان و عمران شهر بیرجند زحمات زیادی متحمل شده که در برخی مواقع با انتقادهای ناصواب همه این خدمات زیر سؤال رفته است.

وحدتی‌فر یادآور شد: مطالبات و نیازهای مردم از شهرداری زیاد بوده در حالی که اعتبارات این مجموعه محدود و خارج از انتظار مردم است.

وی با بیان اینکه مردم در بیرجند رغبتی به سرمایه‌گذاری و شرکت در مناقصات ندارند، گفت: در اینگونه موارد بی‌رمقی در شهر دیده شده است به نحوی که یک مناقصه کوچک برای یک پروژه چند بار تکرار می‌شود.

شهردار بیرجند از تهیه اطلس نیازهای محلات بیرجند خبر داد و افزود: در این اطلس 21 پروژه پیش‌بینی شده و در سال 91 نیز برای این برنامه اعتبار 5 میلیاردی پیش‌بینی شده است.

وحدتی‌فر اجرای موزاییک‌فرش خیابان‌ها، خط‌کشی عابر پیاده، اجرای دیوار ساحلی، احداث فضای سبز، راه‌اندازی گذرگاه، بازسازی پل‌ها و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس را به عنوان نمونه‌هایی از پروژه‌های این اطلس یاد کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های این مجموعه از جذب سرمایه‌گذار به عنوان نخستین سیاست شهرداری بیرجند یاد کرد و افزود: این اقدام با هدف اتصال اقتصاد منطقه به اقتصاد ملی، مشارکت مردم در توسعه شهری و عمران شهر با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول