اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی نخستین پژوهشگاه وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تصویب شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت رسید.

پژوهشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پژوهشکده تروما در دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شد.

غلامرضا حاتم افزود: هسته اصلی این پژوهشکده را مراکز تحقیقات تروما، چشم‌پزشکی، سوختگی، گوارش و کبد، غدد، متابولیسم و کلیوی تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: هر پژوهشکده حداقل از سه مرکز تحقیقات مرتبط تشکیل می‌شود که با یک مدیریت واحد، اهداف و ردیف‌های بودجه‌ای مشخص به فعالیت‌های پژوهشی می‌پردازند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تشکیل این پژوهشکده و همکاری متقابل مراکز تحقیقاتی که در زیرمجموعه آن قرار دارند؛ امید می‌رود که در ابعاد پژوهش‌های بالینی در این رشته‌ها پیشرفت‌های بسیاری حاصل شود و در آینده شاهد تاسیس سایر پژوهشکده‌های مورد تقاضا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول