اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان مطرح کرد

تسهیل اجرای اقتصاد مقاومتی با توسعه بنگاه‌های دانش‎بنیان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان گفت: توسعه بنگاه‌های دانش‎بنیان راهکار مهمی در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

تسهیل اجرای اقتصاد مقاومتی با توسعه بنگاه‌های دانش‎بنیان

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نقش‌آفرینی ایران در سطح منطقه و بین‌الملل سبب شده تا کشور با مجموعه شرایط خاص و ویژه‌ای روبرو شود و در این راستا دشمن موانع بسیاری را فراروی نظام قرار دهد.

وی افزود: دشمن سعی دارد با تشدید تحریم‌ها اراده راسخ مردم در وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بشکند و از این طریق به کشور لطمه وارد کند.

مردانی‌نژاد تصریح کرد: این در حالی است که مردم به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای همواره این ترفندها و توطئه‌ها را به خوبی شناخته و با راهکارهای اساسی و موثر با آن‌ مقابله کرده‌اند.

فرماندار شهرستان فارسان، مطرح کردن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری را از راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمن دانست و گفت: باید از راه‌های مختلف و در عرصه‌های گوناگون بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را محقق کنیم که در حال حاضر اجرای اقتصاد مقاومتی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مردانی‌نژاد بر ضرورت تحقق شعار سال مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و افزود: باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را در داخل تولید کرده و مصرف کالاهای وارداتی را محدود کنیم.

وی توسعه بنگاه‌های دانش‎بنیان را راهکار مهمی در اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: دستیابی به تولید انبوه از طریق صنایع و بنگاه‌های دانش‎بنیان راهکار مهمی در این راستا است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد.

مردانی‌نژاد، بهره‌گیری از ظرفیت جوانان را راهکار دیگری در تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: ایران اسلامی از وجود جوانان بااستعداد و خوش‌فکری بهره‌مند است که با استفاده از این ظرفیت بالا می‌تواند در مهار تحریم‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی گام مهمی بردارد.

فرماندار شهرستان فارسان به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان در بخش تولید اشاره کرد و افزود: این شهرستان در بخش محصولات کشاورزی و تولیدات دامی و صنعتی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای افزایش تولید و بهره‌وری استفاده کرد.

مردانی‌نژاد بر ضرورت توسعه کارگاه‌های تولید خانگی تاکید کرد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که خانه‌ها به کارگاه‌های تولیدی تبدیل شوند بر همین اساس ضروری است که از این ظرفیت به نحو مطلوبی بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول