اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله همه‌جانبه با طراحی‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان است که مقام معظم رهبری ما را به این سمت و سو فراخوانده‌اند.

اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی پیش از ظهر امروز در یادواره 14 شهید روستای کوهانی نهاوند اظهار کرد: همه اعتبار و اقتدار ما مرهون نثار خون شهدا، ایثارگری جانبازان و صبر و استقامت خانواده‌های محترم آنهاست.

وی ایران اسلامی را پرچمدار حرکت و بیداری اسلامی در جهان خواند و افزود: هر چه به جلو پیش برویم بر وظیفه سنگین ما افزوده می‌شود بنابراین در این زمینه وظیفه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان به مراتب سنگین‌تر از دیگران است زیرا خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به تحولات اخیر در سوریه تصریح کرد: دشمن با تبلیغات منفی و مسموم خود سعی دارد تا جهان را از نگاه صلح‌آمیز به سوریه دور کند و با رسانه‌ای کردن هر آنچه خود می‌خواهد سعی دارد به اهداف خود که همان خیال باطل است، دست یابد.

وی ادامه داد: امروز جوانان برومند کشورهای عربی با تأسی از ایران اسلامی با تمام توان به مقابله با استکبار برخاسته‌اند بنابراین وظیفه همه جهانیان است تا در محکومیت کشورهای استکبار در مداخله در امور داخلی کشوری مثل سوریه موضع قاطعانه بگیرند.

سنایی حرکت حول محور رهبری و ولایت را تنها راه موفقیت و سربلندی در شرایط حساس کنونی دانست و ابراز داشت: ایران اسلامی و حتی جهان اسلام در حال حرکت و عبور از پیچ خطرناکی است که باید با نهایت دقت و آگاهی از آن عبور کرد زیرا شرایط منطقه به گونه‌ای است که استکبار همه توان خود را به کار بسته تا اجازه ندهد انقلاب اسلامی ایران که بیش از 33 سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد به جهان صادر شود.

وی اضافه کرد: استکبار از آگاهی و بصیرت مردم به ویژه جوانان انقلابی و شجاع غافل است و باید از این غفلت نهایت استفاده را برد تا بتوان آینده نظام را آنچنان که شایسته است تأمین کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز همه مردم مسئول هستند تا در مقابل تحرکات دشمن که بخشی از آن تهدید، تحریم و بخشی دیگر تهاجم فرهنگی است قاطعانه بایستند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله همه‌جانبه با طراحی‌های دشمنان است که مقام معظم رهبری به خوبی و به موقع در این خصوص هشدار داده‌اند.

روستای کوهانی نهاوند 14 شهید سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول