اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دولت در قم

مرکز درمان ژنتیکی و درمان اعتیاد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: مرکز درمان ژنتیکی و درمان اعتیاد در هفته دولت با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

مرکز درمان ژنتیکی و درمان اعتیاد افتتاح می‌شود

ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت اظهار کرد: سازمان بهزیستی در کنار دیگر دستگاه‌های استان قم در نمایشگاه هفته دولت حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی در کنار حضور فعال در نمایشگاه هفته دولت، به اجرای برنامه‌های جنبی نیز خواهد پرداخت بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم از دیگر برنامه‌های جنبی در این نمایشگاه را سخنرانی کارشناسان سازمان بهزیستی برای پیشگیری از معلولیت‌ها و بهداشت روان عنوان کرد.

وی افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته دولت، آموزش مهارت‌های زندگی، ارائه خدمات پیشگیرانه مانند سنجش شنوایی کودکان سه تا شش سال به صورت نیم بها انجام می‌شود.

حاجی‌مظفری از انتشار بروشور عملکرد این سازمان خبر داد و گفت: بروشورهای گزارش عملکرد بهزیستی استان قم به صورت نامحدود بین مردم توزیع می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های این هفته را افتتاح سه مرکز غیر دولتی عنوان و بیان کرد: این مراکز شامل مرکز درمان سرپایی اعتیاد در مجتمع خدمات بهزیستی جعفریه و مرکز ژنتیکی جهاد دانشگاهی در مرکز درمان ناباروری است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افتتاح مرکز مشاوره و روان شناختی فرهنگسرای جوان را از دیگر برنامه‌های سازمان بهزیستی در هفته دولت ذکر کرد.

وی از افتتاح دو مرکز غیردولتی آموزشی خبر داد و گفت: یکی از این مراکز آموزشی مربوط به کودکان بالای 14 سال و یک مرکز آموزش به کودکان معلول ذهنی زیر 14 سال اختصاص دارد.

حاجی‌مظفری از شبانه‌روزی شدن اورژانس 124 بهزیستی خبر داد و بیان کرد: از ابتدای هفته دولت این مرکز به صورت شبانه‌روزی فعال می‌شود.

وی در پایان به اعزام فرزندان معلولان و جانبازان به یکی از جشنواره‌های کشوری اشاره کرد و گفت: 15 نفر از فرزندان جانبازان و معلولان استان قم برای شرکت در این جشنواره به اردبیل اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول