اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

حضور مردم در برنامه‌های هفته دولت پررنگ باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک خواستار حضور پررنگ مردم در برنامه‌های هفته دولت شد.

حضور مردم در برنامه‌های هفته دولت پررنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی صبح امروز در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به خدمات ارزنده و گسترده دولت نهم و دهم در حوزه‌های مختلف، این هفته را فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات دولت خدمتگزار به اقشار مختلف مردم عنوان کرد.

وی با بیان ویژگی‌های شهیدان گران‌قدر رجایی و باهنر، مردمی بودن، ساده‌زیستی، عشق به خدمت، توجه به رضای خدا در انجام امورات و خستگی‌ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره شهدای دولت دانست.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره از نقش نخبگان سیاسی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی وحشت داشته‌اند و با دست زدن به عملیات تروریستی سعی کرده‌اند آنان را به شهادت برسانند.

دهقانی ادامه داد: دولت عدالت‌محور رهرو شهیدان والامقام و گران‌قدر رجایی و باهنر است و در طول مدت عمر خود توانسته کارهای بزرگی انجام دهد که لازم است این خدمات ارزنده دولت در بخش‌های مختلف در هفته دولت اطلاع‌رسانی شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با بیان اینکه هیچ دولتی هم‌چون دولت نهم و دهم به مردم خدمت‌رسانی نکرده است، افزود: هفته دولت فرصت مغتنم و مناسبی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عملکرد، خدمات ارزشمند نظام و دستاوردهای دولت را در سطوح و بخش‌های مختلف برای مردم بازگو کنند.

دهقانی افزود: انعکاس دستاوردهای درخشان موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌شود زیرا انعکاس خدمات دولت‌مردان و مسئولان نظام موجب دل‌گرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

وی بر حضور پررنگ مردم در مراسم‌ها و برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان تأکید کرد و گفت: در این میان تلاش‌ها و پی‌گیری‌های دولت نهم و دهم در راستای توسعه عدالت در همه سطوح آن به آحاد مردم شریف زبان‌زد خاص و عام است.

سرپرست فرمانداری بستک هم‌چنین از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت، دیدار چهره به چهره مدیران شهرستان با مردم در روستاها و انتخاب دستگاه برتر شهرستان در هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول