اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان:

جشنواره شهید رجایی از محورهای اساسی هفته دولت است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان برگزاری جشنواره شهید رجایی را از محورهای اساسی گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد.

جشنواره شهید رجایی از محورهای اساسی هفته دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت از فراهم‌شدن اقدامات اولیه برای برگزاری جشنواره شهید رجایی همزمان با نمایشگاه دولت مهر خبر داد و اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی در سال‌های گذشته هم برگزار شده است.

وی متفاوت بودن رویکرد جشنواره شهید رجایی سال جاری را از شاخص‌های آن عنوان کرد و افزود: ترغیب و تشویق مدیران ارگان‌ها از دلایل تغییر رویکرد در برگزاری جشنواره شهید رجایی سال جاری با سال‌های گذشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان از فعال‌شدن تیم‌های ارزیابی استانداری زنجان برای شناسایی دستگاه‌های برتر استان خبر داد و گفت: فعالیت تیم‌های ارزیابی از چند ماه پیش آغاز شده است.

وی با اشاره به شناسایی ارگان‌های برتر تصریح کرد: دستگاه‌های برتر در روز شهادت شهید رجایی معرفی می‌شوند.

عباسی تاکید کرد: از مسئولان برتر شناسایی شده در جشنواره شهید رجایی طی مراسمی تجلیل می‌شو‌ند.

وی کمک توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و خدمات‌رسانی و تکریم ارباب رجوع را از جمله شاخص‌های مورد نظر برای انتخاب دستگاه‌های برتر برای معرفی و تقدیر در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان تاکید کرد: دستگاه‌هایی که در مقایسه با عملکردهای سال‌های گذشته خود ارتقا یافته باشند شناسایی و در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی رشد قابل توجه برای نخستین بار را از دیگر شاخص‌های انتخاب ارگان‌های به عنوان دستگاه برتر اعلام کرد.

عباسی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی همزمان با نمایشگاه هفته دولت با نام دولت مهر گفت: گزارش تفصیلی جشنواره هم در این جشنواره ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول