اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران نیروی انتظامی خلخال صورت گرفت

متلاشی شدن بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خلخال

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران نیروی انتظامی شهرستان خلخال بزرگترین باند تهیه و توزیع موادمخدر در سال‌های اخیر در این شهرستان به دام پلیس افتادند.

متلاشی شدن بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال اظهار داشت: ماموران تلاشگر عرصه نظم و امنیت و پلیس مواد مخدر و سربازان گمنام امام عصر(عج) در اداره اطلاعات شهرستان خلخال موفق به کشف و دستگیری اعضای باند مواد مخدر در این شهرستان شدند.

حسین بهمنی اضافه کرد: از این باند بیش از 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد و در کنار آن مشروبات الکلی، دو قبضه اسلحه سرد و ... از قاچاقچیان به دست آمد.در این راستا نیز سه نفر دستگیر شده و تحویل مقامات قضائی شهرستان خلخال شدند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود مراقبت و هوشیاری نیروهای آگاه و بصیر پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یادآور شد و بیان داشت: ما با تمام توان در صحنه هستیم تا جلوی هرگونه اقدامات ایجاد کننده ناهنجاری در اجتماع را بگیریم.

خواب دشمنان را در مورد جوانانمان آشفته می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان خلخال نیز در این جلسه با قدردانی از فرماندهی انتظامی خلخال و پرسنل زحمتکش این نیرو اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز مردم را محصول تلاش و مجاهدت نیروهای ارزشمند انتظامی هستیم.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری خاطرنشان کرد: دشمن خواب‌های رنگینی را برای جوانان ما دیده است که همت خود مردم و هوشیاری نیروهای مسلح همه آنها را به پریشانی و آشفتگی تبدیل کرده است.

وی تلاش ماموران انتظامی را در برقراری نظم و امنیت نوعی عبادت خواند و ادامه داد: شهدا ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند و باید بدانیم چه کار و فعالیتی را برای جامعه انجام دهیم تا اسباب رضایت آنها فراهم شود.

مواد مخدر حربه کثیف دشمن در انحراف جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال نیر در این جلسه مواد مخدر را حربه کثیف دشمن در به انحراف کشیدن نسل جوان توصیف کرد و گفت: دشمن با برنامه‌ریزی خود قصد ایجاد تفرقه بین ملت و دولت و نفاق بین مسلمانان و همچنین کم شدن غیرت دینی و مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را دارد.

ذبیح‌الله عبداللهی حرکت پرسنل نیروی انتظامی را در برخورد با سوداگران مرگ وسیع و دامنه‌دار توصیف کرد و افزود: برخی سودجویان و فرصت‌طلبان در قالب باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر سعی کردند ضربه‌ای را به نظام اسلامی وارد کنند اما عمده تلاش آنها در راستای شناسایی و کشف این باند به ناکامی بدل شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته در دو اقدام بی‌سابقه در دستگیری اشرار و قاچاقچیان ضربه‌ای کارا به حرکت خبیث آنها وارد شده است و این اقدامات اسباب توانمندی نظام در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده است.

این مسئول با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضائی و انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ اضافه کرد: باید بدانیم که حضور این نوع افراد در جامعه چه جو ناآرامی را به وجود می‌آورد و در کنار این موضوعات افرادی نیز درصدد ضربه به نظام و مردم جامعه هستند که برخورد صریح و جدی نیروی انتظامی و اطلاعاتی به آنها اسباب خوشنودی است.

عبداللهی در پایان سخنان خود هدف اصلی از این تحرکات را ضربه زدن به امنیت و سلامت جامعه توصیف کرد و گفت: اگر انسان‌ها در حق یکدیگر رحم نکنند وجودشان در جامعه بی‌معناست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این جلسه از زحمات پرسنل نیروی انتظامی در کشف و متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول