اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

آموزش و پرورش می‌تواند الگوی طرح صرفه‌جویی باشد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: آموزش و پرورش می‌تواند الگوی مطلوبی برای اجرای طرح صرفه‌جویی در کشور باشد.

آموزش و پرورش می‌تواند الگوی طرح صرفه‌جویی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح صرفه‌جویی در کشور اظهار کرد:‌ آموزش و پرورش می‌تواند الگوی مطلوبی برای سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در اجرای این طرح در کشور باشد.

وی با بیان اینکه ضروری است صرفه‌جویی‌های لازم در بیت‌المال صورت گیرد، افزود: صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف کشور از ضروریات محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به صرفه‌جویی‌های انجام شده در طول دولت نهم و دهم خاطرنشان کرد:‌ دولت نهم و دهم اقدامات مطلوبی را به منظور صرفه‌جویی در سازمان‌های اجرایی انجام داده است.

وی از افزایش پایگاه‌های نماز جماعت در مدارس استان زنجان خبر داد و افزود: با اختصاص اعتبارات لازم پایگاه‌های نماز جماعت در مدارس استان زنجان از 300 پایگاه به 700 افزایش می‌یابد.

احمدی از توجه ویژه استان در سال جاری به حوزه آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات استاندار زنجان، پروژه‌های مهم آموزش و پرورش در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در قبال توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش و پرورش باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود، افزود:‌ برای اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش باید اقدامات لازم و اساسی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان آموزش و پرورش را زیر بنای تحول در جامعه دانست و گفت:‌ اجرای سند تحول بنیادین موجب توسعه فعالیت‌های این نهاد می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای طرح تحول بنیادین تاکید کرد و گفت:‌ اجرای مطلوب این طرح از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول