اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان خبر داد

اختصاص بودجه 5 میلیارد تومانی به آموزش و پرورش زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان بودجه سال جاری بخش آموزش و پرورش شهرستان زنجان را بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ ریزی استان 5 میلیارد و 870 میلیون تومان اعلام کرد.

اختصاص بودجه 5 میلیارد تومانی به آموزش و پرورش زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان زنجان اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که در تدوین و تصویب بودجه وجود داشت بودجه سال جاری دیر اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به دیر اعلام شدن میزان بودجه در سال جاری، دستگاه‎‏های اجرایی در شهرستان‏ها دچار اضطرار زمانی شده‏‌اند، خاطر نشان کرد: امسال آخرین سال فعالیت دولت دهم است و همه دستگاه‏ها باید پروژه‌های خود را به پایان ببرند.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه فرصت کافی برای بررسی پروژه‌های مورد نظر در شورای برنامه‌ریزی وجود ندارد، اضافه کرد: همه مدیران موظف هستند پس از طرح شدن بودجه شهرستان زنجان نسبت به تبادل تفاهم‏نامه بودجه اقدام کنند.

وی تاکید داشت: به دلیل تسریع در اجرای پروژه‏ها مسئولان دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان تا پایان هفته جاری برای تبادل موافقت‏نامه بودجه فرصت دارند.

راشاد با بیان اینکه جلسات متعدد کارشناسی در شهرستان زنجان برگزار شده است، ادامه داد: باید به سرعت تصمیمات را اجرایی کنیم و دستگاه‏های مختلف پروژه‌های خود را اجرایی کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اعتبارات تعیین شده برای هر دستگاه مصوب شده است، تصریح کرد: این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای و محل اعتبارات بحران پیش‌‌بینی شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه بر اساس تکالیف در سال جاری هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پروژه‌های جدیدی که از مصوبات سفر رئیس جمهور و یا مورد تاکید استان هستند در سال جاری اجرا می‏‌شوند.

وی در زمینه پارک بانوان نیز یادآور شد: تا پایان سال جاری باید این پارک به بهره‎برداری برسد.

راشاد با اشاره به اینکه در سال جاری 5 میلیارد و 870 میلیون تومان اعتبار به بخش آموزش و پرورش شهرستان زنجان اختصاص یافته است، افزود: پروژه‏ احداث مدارس تخریب شده در سبزه‌میدان امسال اجرایی نشود.

وی ادامه داد: اعتبارات مورد نیاز برای مرمت راسته‏‌های بازار تاریخی زنجان، کاروانسرای نیک‏پی و مرمت راسته عبدالعلی‌بیگ نیز پیش‌‌بینی شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول