اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور آب و فاضلاب روستایی دلفان:

267 روستای دلفان از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلفان گفت: 267 روستای دلفان از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند.

267 روستای دلفان از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، علی فاضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان با بیان اینکه در سال جاری 28 روستای این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شده‌اند، گفت: این تعداد روستا با اعتبار 42 میلیارد ریال در قالب چهار مجتمع روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها تعداد روستاهایی که از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند شده‌اند به 267 روستا رسیده است.

رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلفان گفت: از این تعداد 165 روستا زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی و مابقی به صورت خودگردان اداره می‌شوند.

فاضلی به پروژه‌های در دست اجرا این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون مجتمع‌های میرزاآباد در سه فاز، هزارخانی، پیردوستی، علی میرزایی، زلیوا و ده فیروزوند در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آنها بسیاری از مشکلات کمبود آب آشامیدنی در بسیاری روستاهای دلفان حل می‌شود.

وی یکی از مشکلات آب‌رسانی به روستاهای دلفان را تعداد زیاد روستاها و پراکندگی آنان عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان دلفان دارای 420 روستا است که بسیاری از روستاها زیر 20 خانوار جمعیت دارند و در مناطق سخت گذر واقع شده‌اند که آب‌رسانی به این مناطق را مشکل کرده است.

رئیس امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلفان گفت: متأسفانه به دلیل وجود معارض دو مجتمع در دست اقدام ما عملیات ساخت آن متوقف شده که امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان شاهد حل معضلات اجرایی این طرح باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول