اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد

احداث مجتمع‌های قضایی در نقاط کم‌ترافیک استان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری استان فارس گفت: به منظور دسترسی آسان مردم به مراجع قضایی، مجتمع‌های قضایی در نقاط کم ترافیک استان احداث می‌شوند.

احداث مجتمع‌های قضایی در نقاط کم‌ترافیک استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خداییان ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مجتمع قضایی در خیابان جانبازان در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم دسترسی آسان مردم به مجتمع‌های قضایی در شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه مجتمع‌های قضایی دادگستری فارس در کلان‌شهر شیراز در نقاط پرتردد قرار دارند و بعضی از مجتمع‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند از اینرو بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص و زمان‌بندی شده تصمیم بر احداث مجتمع‌های قضایی در نقاط کم‌ترافیک گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: در برنامه‌ریزی صورت گرفته مجتمع‌های قضایی در مناطق مختلف شمال، غرب، جنوب و ... شیراز احداث می‌شوند.

وی گفت: سال گذشته کلنگ یک مجموعه را به زمین زدیم و امسال نیز عملیات اجرایی مجموعه دوم را آغاز کردیم و این در حالی است که عملیات آغاز چند پروژه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: با احداث مجتمع‌های قضایی علاوه بر دسترسی آسان مردم، مشکل مجتمع‌های قضایی استیجاری دادگستری فارس نیز حل می‌شود.

خداییان اعتبار اختصاص یافته به مجتمع قضایی خیابان جانبازان را بالغ بر 14 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مجتمع در فضایی به مساحت یک‌هزار و 750 متر احداث می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر تاثیر منفی زباله‌های عفونی در سلامت شهروندان و اعلام سازمان محیط زیست و علوم پزشکی در مورد برگزاری جشن پایان زباله‌های عفونی در حالی که هنوز این امر محقق نشده است، اظهار کرد: دفن زباله‌های عفونی یک ضرورت جدی به شمار می‌رود چراکه مستقیم با سلامت افراد در ارتباط است و دستگاه‌های ذی‌ربط باید در این راستا تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط با دفن زباله‌های عفونی باید هر چه سریع‌تر مشکلات این بخش را حل کنند، زیرا در صورتی که این روند ادامه‌دار شود، جرم است و دادگستری با افراد و دستگاه‌های متخلف برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول