اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

روز جهانی قدس نقطه‌عطفی در تاریخ جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: روز جهانی قدس نقطه عطفی در تاریخ جهان اسلام است.

روز جهانی قدس نقطه‌عطفی در تاریخ جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و مدیران سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان با فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز قدس برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و همبستگی ملت‌های مسلمان نامگذاری شده است.

وی افزود: در روز قدس، بسیاری از مردم آزاده و مسلمانان سایر کشور‌ها به فرمان امام خمینی‌(ره) لبیک گفته و با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حامیانش را فریاد می‏زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بیداری اسلامی به برکت بصیرت افزایی امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب منطقه را فرا گرفته و استکبار جهانی را به وحشت انداخته است.

سرافراز بیان داشت: کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز چشمان خود را بر روی کشتار مسلمانان مظلوم و بی‌پناه میانمار، بحرین، لبنان و فلسطین بستند.

وی اذعان  داشت: جنایات دشمنان اسلام، قلب هر انسان آزاده را به درد می‌آورد و انزجار و تنفر مردمی را از استکبار جهانی افزایش می‌دهد.

سرافراز گفت: مردم ایران اسلامی همراه با آزادیخواهان جهان اسلام با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت همه‌جانبه خویش را از مردم مظلوم فلسطین و سایر مسلمین که در کشورهای دیگر با حمایت استکبار جهانی مظلو‌مانه تحت ستم قرار گرفتند، اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول