اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی:

تهدیدها و تحریم‌ها حضور در راهپیمایی روز قدس را ضروری می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس را دوچندان می‌کند.

تهدیدها و تحریم‌ها حضور در راهپیمایی روز قدس را ضروری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی خواهد بود بر دهان یاوه‌گویانی که تصور می‌کنند ایران زیر فشار تهدیدها و تحریم‌های آنان در هم خواهد شکست.

وی تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ملل مسلمان با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس به دشمنان اسلام ثابت کرده‌اند که همچنان از قبله اول مسلمین بیت‌المقدس حمایت می‌کنند و تا آزادی قدس شریف از پای نخواهند نشست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی بر لزوم حضور پررنگ مسئولان شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و بیان داشت: روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تحولات جهانی و منطقه‌ای لرزه بر اندام جهانخواران و مستبدان انداخته و زورگویان غاصب از ترس فروپاشی کانون‌های پوسیده قدرت به هر ترفندی متوسل می‌شوند.

نصراللهی ادامه داد: حضور در راهپیمایی جوابی دندان‌شکن به رژیم اشغالگر قدس و اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است و هیچ کس نباید فکر کند که حضور در راهپیمایی تاثیری در پیروزی مردم فلسطین ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: از حوادث بسیار مهم در تاریخ، پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین 8 سال دفاع مقدس است که جای هیچگونه سخنی برای مستکبران در قبال شجاعت، قدرت، استقامت و پایداری جمهوری اسلامی نگذاشت.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول