اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

امت اسلامی روز قدس تابوت رژیم صهیونیستی را حمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: مردم مسلمان ایران و سایر کشورهای جهان در روز جهانی قدس امسال تابوت شکست و مرگ رژیم صهیونیستی را با خود حمل می‌کنند.

امت اسلامی روز قدس تابوت رژیم صهیونیستی را حمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار داشت: امروز رژیم منفور صهیونیسم بیشتر از آن که به یک قدرت شبیه باشد به جنازه‌ای شبیه است که روز به روز نحیف‌تر و مردارتر می‌شود.

وی با بیان این‌که با کاستن از قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی امت اسلامی در اوج عظمت و قدرت قرار گرفته است، تصریح کرد: آمریکا با همراهی این رژیم جعلی برای برون‌رفت از نابسامانی‌های منطقه‌ای خود سوریه را هدف آماج حملات خود قرار داده است تا شاید از این طریق پایگاه جهان اسلام را به میدان تاخت و تاز خود تبدیل کند در حالی که امت‌های اسلامی در این باب هوشیار و آگاه هستند.

عبداللهی در ادامه خاطرنشان کرد: در پاسداری از میراث گرانقدر امام راحل به عنوان روز قدس تجلی اتحاد امت اسلامی، همه مردم ایران اسلامی به صحنه می‌آیند تا بار دیگر خشم خود را از صهیونیسم جنایتکار و آمریکای جهانخوار اعلام کنند.

این مسئول حضور در این صحنه ارزشی را یک رسالت و تکلیف دینی، شرعی توصیف کرد و ادامه داد: روز جهانی قدس که یادگار همیشه جاوید امام راحل است باید به میدان وحدت امت اسلامی تبدیل شده و مردم ظلم‌دیده فلسطین از یوغ استکبار بیرون آیند.

وی این روز را روز تبعیت امت اسلامی از فرمان تاریخی امام راحل و پیروی از مقام معظم رهبری توصیف کرد و بیان داشت: چشم میلیون‌ها انسان در دنیا و همچنین رسانه‌ها و خبرنگاران به حضور مردم ایران و دیگر امت‌های اسلامی در روز قدس است تا اشتیاق و رغبت مردم را در تداوم این خواسته و مطالبه حقیقی بنیان‌گذار کبیر انقلاب مشاهده کنند.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که ملت فهیم و ولایتمدار اسلامی با وجود تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان هرگز خسته نمی‌شود بلکه همواره پشتیبان نظام و رهبر عالیقدر انقلاب هستند.

عبداللهی گفت: ‌در اوضاع و احوال جهانی و تشدید تحریم‌ها علیه نظام اسلامی روز قدس امسال و حضور در آن از اهمیت فراملی و فرا منطقه‌ای برخوردار است و به یقین حضور آحاد مردم یکی پس از دیگری ترفندها را به ناکامی و خنثی و نسبت به تعالی اندیشه دینی، اسلامی اقدام می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ناکامی دشمنان در تحریم ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در این تحریم‌ها آن چه بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد ایستادگی ملت ایران در برابر تمام تحرکات شیطان جهانی است که با پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های به موقع آثار تحریم‌ها در حال از بین رفتن است.

عبداللهی همه را به صرفه‌جویی در مصرف، استفاده بهینه از منابع، فرصت دانستن لحظات خدمت‌رسانی و دوری از هرگونه حب و بغض شخصی در انجام رسالت اسلامی، دینی دعوت کرد و اظهار داشت: شایسته نیست در سال تولید ملی گرایشی به سمت مصرف کالاهای خارجی داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول