اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

روز قدس امسال در ذهن دشمنان ثبت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: روز قدس امسال با حضور پررنگ مردم در ذهن دشمنان نظام و اسلام ثبت می‌شود.

روز قدس امسال در ذهن دشمنان ثبت می‌شود

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس امسال بسیار مهم و از جایگاه ویژه و ارزشمندی نسبت به سالیان پیش برخوردار است.

وی افزود: مردم شهرستان خرمشهر باید روز قدس امسال را چون اهمیت جهاد دوران دفاع مقدس حساس در نظر گرفته و با حضور پررنگ و بی‌بدیل خود صحنه‌ای تاریخی و فراموش نشدنی در اذهان دشمنان نظام و انقلاب به ثبت برسانند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاطرنشان کرد: کشتار مردم لبنان و میانمار و موج بیداری اسلامی همچنین تحولاتی که اخیراً در سوریه در حال رقم خوردن است، همگی بر اهمیت حضور مردم در این روز بزرگ صحه گذاشته و اهمیت آن را چند برابر ضروری می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس موجب تقویت روحیه و انگیزه مسلمانان دیگر کشورهای جهان برای ایستادگی در مقابل سلطه استکبار است، گفت: در دهه اخیر صهیونیست‌ها برنامه بسیار گسترده‌ای برای اهداف شوم خود تنظیم کرده‌ که به همین دلیل نباید در شناخت واقعیات دچار اشتباه شویم.

سامری با بیان اینکه باید با اتحاد و انسجام روز قدس را یکپارچه برگزار کرد، افزود: در این روز باید تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی در کنار یکدیگر چون برادری مسلمان مشت‌های انزجارشان را به اهداف پلید دشمنان اسلام بکوبند.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول