اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران

هنرمند سبزواری قرآن مجید را کتابت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از حضور هنرمند خوشنویس سبزواری به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در جمع 30 خوشنویس در کشور امارات خبر داد.

هنرمند سبزواری قرآن مجید را کتابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگارن اظهار کرد: 30 هنرمند خوشنویس رشته نسخ از 30 کشور مختلف دنیا مفتخر هستند به کتابت 30 جزء قرآن کریم در کشور امارات بپردازند.

وی افزود: استاد فرهاد شیرخانی از هنرمندان خوشنویس برجسته شهرستان سبزوار به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران است که در کشور امارات حضور می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار اظهار داشت: فرهاد شیرخانی در سال 1387 موفق به اخذ مدرک فوق ممتاز در رشته  ثلث شد و تاکنون در بیش از 40 نمایشگاه و مسابقه در داخل و خارج از کشور شرکت کرده و حداقل در بیش از 20 مسابقه موفق به کسب عناوین اول تا سوم در خطوط تخصصی خود (نسخ و ثلث ) شده است کسب عناوین متعددی در جشنواره‌های خوشنویسی غدیر تبریز (چند دوره)، طریق جاوید (یادواره امام خمینی (ره) )، جشنواره‌های خوشنویسی رضوی، جشنواره بین‌ا‌لمللی دوسالانه قزوین، جشنواره معلمان هنرمند و بسیاری دیگر از جشنواره‌های استانی و کشوری در کارنامه هنری وی دیده می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول