اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

روز قدس تبلور همبستگی جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: روز قدس تبلور اتحاد و همبستگی جهان اسلام در برابر استکبار و ظالمان جهان است.

روز قدس تبلور همبستگی جهان اسلام  است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز قدس با تاکید بر اینکه مردم مومن و ولایی شهرستان مرزی آستارا بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حضوری پرشور و چشمگیر می‌یابند، اظهار کرد: روز قدس که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت منشٱ بیداری جهان اسلام در منطقه و حتی سراسر جهان بود و وحدت مسلمانان موجب وحشت استکبار جهانی شده است.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان مرزی آستارا همزمان با سراسر کشور با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب حضور گسترده خود را در مراسم راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان می‌دهند.

این مسئول، به بیداری اسلامی در منطقه و قیام مظلومان علیه ظالمان و دیکتاتورها اشاره کرد و گفت: تداوم این بیداری اسلامی نیازمند وحدت و ایستادگی ملت‌های مسلمان منطقه است تا دشمن را به خاک ذلت بنشانند.

وی درباره تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی ملت ایران ابراز کرد: مردم مومن و غیور ایران اسلامی باید با اتحاد و مقاومت خود توطئه‌های شوم دشمنان نظام و اسلام را خنثی کنند.

اسدپور ادامه داد: در شرایطی که دشمنان نظام و اسلام با اعمال تحریم‌ها سعی دارند راه پیشرفت و توسعه کشور و عزت ملت ایران را بگیرند با توجه به توصیه رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با تحریم دشمنان است.

وی با بیان اینکه ملت مومن و غیور ایران اسلامی همواره پاسدار آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که تحریم‌ها تا‌کنون موجب قدرت و خودکفایی ملت ایران شده و مردم ایران اسلامی تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب و کشور خود دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول