اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مزار شهدای آستارا غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز ورود آزادگان، مزار شهدای آستارا غبارروبی و گلباران شد.

مزار شهدای آستارا غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا عصر امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای این شهر با اشاره به مسئولیت تمام آحاد مردم در قبال شهدا اظهار کرد: ادامه راه شهدا و حفظ آرمان‌ها و اندیشه‌های والای شهیدان و ولایت فقیه وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان نظام است.

ایرج غنی‌پور با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند افزود: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین اسلام است.

وی با بیان اینکه شهیدان برای حفظ ارزش‌ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشورمان مبارزه کردند، ادامه داد: آنها شهید شدند تا ملت ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عزت و عظمت برسد.

مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور امام جمعه آستارا، جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مزار شهدای آستارا برگزار شد.

 حاضران با قرائت فاتحه، غبارروبی و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره دلاورمردی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش فارس، آستارا با 85 هزار جمعیت در شمال گیلان و در جوار جمهوری آذربایجان واقع شده و در طول هشت سال دفاع مقدس 160 شهید، 71 آزاده و 508 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول