اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مزار شهدا مانند امامزاده‌ها طراحی و ساخته ‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: مزار شهدا مانند امامزاده‌ها به شکلی زیبا طراحی و ساخته ‌شود.

مزار شهدا مانند امامزاده‌ها طراحی و ساخته ‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کجور، ولی‌الله فرزانه پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری معروف به نوری و 15 تن از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس روستای لاشک‌ کجور اظهار داشت: شهادت امیرالمومنین (ع) حاصل ضرب و زور و تزویر است که ثروت‌اندوزان زمان، طاقت عدالت علی (ع) را نداشتند و فریبکاران که شیوه آنان نیرنگ است از جهل عده‌ای استفاده کردند و این انسان کامل را به شهادت رساندند.

وی افزود: تجربه صدر اسلام به انقلاب ما خیلی کمک کرد و مردم ما اگر امروز ولایت فقیه را چه در دوران امام (ره) و چه اکنون پذیرا هستند به ‌خاطر تجربه صدر اسلام است که سینه به سینه از طریق روحانیون و مداحان به ما انتقال یافت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: در دهه 80 عده‌ای بر علیه آیات قران کریم مقاله نوشتند و عده‌ای نیز سوره‌ها را زیر سئوال بردند، اما دوراندیشی مقام معظم رهبری و خون شهدا باعث شد تا بدخواهان رسوا شوند و انقلاب به مسیر واقعی خود رفت.

این مسئول ادامه داد: دست خدا دل‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند و این دست هدایتگر خدا بود که در جنگ پشتوانه ما شد و چهره کریه استکبار جهانی را فاش کرد و امروز می‌فهمیم که چرا دشمن اصل ولایت فقیه را نشانه رفته است چرا که می‌دانند آرامش و عزت ما به برکت ولایت فقیه است.

فرزانه با اشاره به اینکه امروز دشمن به کمین نشسته است تا از شما مردم طرفدار انقلاب اسلامی انتقام بگیرد، اذعان داشت: چه خوب بود مزار شهدا مانند امامزاده‌ها به شکلی زیبا طراحی و ساخته می‌شد تا مردم به زیارت شهدا بروند.

به گزارش فارس، محمدعلی جهاندار، ضیاالدین کیالاشکی، عباس کیالاشکی، مهرزاد کیالاشکی، فرهوش کیالاشکی، احمد بایی لاشکی، رمضانعلی دیوسالار، وثوق جهاندار، قهرمان الیکایی، احمد جهاندار، لطف الهب عبدالهی، عبدالکریم جهاندار، فردین جهاندار، فریدون کیالاشکی و ابن یامین جهاندار 15 شهید گلگون کفن روستای لاشک کجور مازندران هستند که مجاهد شهید شیخ فضل الله کجوری نیز در راس آن قرار دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول