اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی هر مسلمان است

خبرگزاری فارس: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی هر مسلمان است و باید در این راستا تلاش کنیم.

نابودی رژیم صهیونیستی آرزوی هر مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی در منطقه از آرزو‌های هر مسلمان است و باید برای تحقق این آرزو و آزادی مسلمان تلاش کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی شاهد توجه بیشتر به فلسطین هستیم و اقدام مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح بسیار ستودنی است.

این مسئول فرهنگی در خوزستان خاطرنشان کرد: ملت ایران مانند همیشه مقابل زیاده طلبی‌های رژیم صهیونیستی می‌ایستد و از همه توان خود برای نابودی آن استفاده می‌کند.

بلک تاکید کرد: شمارش معکوس برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی بین جوامع اسلامی و حتی غیرمسلمانان آغاز شده است و  این رژیم غاصب شاهد نابودی خود است.

وی با اشاره به شرایط سال‌های گذشته گفت: رژیم صهیونیستی از نظر قوای مسلح نیز در افول قرار گرفته است به حدی که در 10 سال گذشته 33 روز مقابل حزب‌الله و تنها 22 روز مقابل غزه توانست مقاومت کند و در شرایط کنونی قوای آن به یک هفته مقاومت نیز نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اگر آمریکا و برخی از ایادی وی در منطقه از رژیم صهیونیستی حمایت نکنند نابودی آن قطعی خواهد بود.

بلک با اشاره به اینکه باید شرایط کنونی منطقه را برای مردم تشریح کرد، افزود: ملت ایران مانند همیشه با بصیرتی مثال‌زدنی در این راهپیمایی حضور می‌‌یابند و دشمنان اسلام را مایوس می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال در حالی روز قدس فرا رسید که مبارزان مسلمان سوریه برای دفاع از خاک این کشور و ماندن در صف اول مقاومت علیه استکبار و رژیم صهیونیستی در جنگی تمام عیار به مصاف تروریست‌های حامی غرب و برخی کشورهای خود فروخته عربی رفته‌اند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول