اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی خراسانی:

راه مسجدالاقصی با بیداری اسلامی هموار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: روز قدس روز یک باور راسخ ایمانی و یک وظیفه الهی است و راه این مسجد را به لطف بیداری کشورهای اسلامی با الهام از جمهوری اسلامی باز خواهیم کرد.

راه مسجدالاقصی با بیداری اسلامی هموار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بیش از چندین هزار نفر از مردم تربت‌حیدریه با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حمایت از ملت مظلوم فلسطین را سر دادند.

در پایان این مراسم آیت‌الله حسینی خراسانی در سخنانی اظهار کرد: جمعه پایان ماه مبارک رمضان برابر تدبیر حکیمانه رهبر همه مسلمین، امام عزیزمان روز قدس نام گرفت که روز مظلوم و نمایش عزم و اراده پولادین و عظمت و مجد یک امت به پاخاسته در برابر ستمگران و اشغالگران و متجاوزان است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امروز روز عملیاتی‌شدن و تحقق یافتن توصیه‌های امام علی (ع) در حمایت از مظلوم است، ادامه داد:خداوند می‌فرماید با آن دسته از کافران که به عنوان دشمنان دین با شما در جنگ هستند بایستید و آنان باید شدت و صلابت و عزت و آشتی‌ناپذیر بودن شما را با تمام وجود لمس کنند، برای مقابله با دشمنان اسلام سازوبرگ مدرن جنگی فراهم کنید و قدرتی را که دارید به رخ دشمن بکشید.

حسینی خراسانی افزود: شما عزیزان و مردم ولایی باید به خاطر داشته باشید که راهپیمایی شکوهمند روز قدس تفسیر همین آیات الهی و جریان روز جهانی قدس به فرموده مقام معظم رهبری یک تاکتیک نیست یک استراتژیک است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: روز قدس روز یک باور راسخ ایمانی و یک وظیفه الهی است و به فرموده قرآن یکی از شایسته‌ترین مساجد بر روی کره زمین مسجدالقصی و ارزش و اعتبار دینی و مذهبی آن در ردیف مسجدالاحرام و مسجدالنبی است.

حسینی خراسانی گفت: راه این مسجد را به لطف بیداری کشورهای اسلامی با الهام از جمهوری اسلامی باز خواهیم کرد و مجاهدت در این راه همانند نماز خواندن برای ما فضیلت دارد چون خانه ما مسلمانان است که غصب و غارت متجاوزان در آمده است.

در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس سال 91 که در 9 بند تهیه و تنظیم شده بود و حاوی بیان آرمان‌ها، خواسته‌‌‌های ایران اسلامی در ارتباط با فلسطین اشغالی، آزادسازی قدس شریف و تحولات منطقه و جهان است، قرائت شد و مورد تایید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول