اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

روز ‏قدس، روز نمایش اتحاد ‏مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: روز ‏قدس، روز نشان دادن اتحاد بین ‏مسلمانان و حمایت از مستضعفان عالم در برابر استکبار جهانی است.

روز ‏قدس، روز نمایش اتحاد ‏مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه روز قدس را نماد بیداری اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: راهپیمایی عظیم روز قدس امسال باید پشتوانه حرکت عظیم مسلمانان و نجات‌دهنده امت اسلام باشد.

وی افزود: برای مقابله با موج‌های فساد و تباهی، فتنه دشمنان و مقابله با اسرائیل غاصب و برای حضور در صف استوار بیداری اسلامی روز قدس امسال در این شهرستان به نحو شایسته برگزار شد.

محمودی با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با صهیونیسم است، تصریح کرد: ‎روز ‏قدس تنها روز حمایت از مردم فلسطین نیست بلکه روز نشان دادن اتحاد بین ‏مسلمانان و روز حمایت از مستضعفان عالم در برابر استکبار جهانی و روز صلح و آزادی است.

امام جمعه پیرانشهر ضمن توصیه مردم به تقوای الهی، ‏بر بهره‌گیری هر چه تمام‌تر مردم از فیوضات روزهای پایانی ماه مبارک رمضان تاکید کرد و ‏گفت: یکی از اثرات برتر روزه صبر در برابر مشکلات و روحیه مضاعف ‏در ارتقای کمالات انسانی است.

محمودی خاطرنشان کرد: ابتکار امام راحل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ‏انسجام و اتحاد غیر قابل وصفی را در جهان اسلام به وجود آورده است و همه ما ‏موظفیم روز قدس را که یادگار امام راحل است حفظ کنیم و با توجه به جهانی ‏شدن آن فرصت بهره‌برداری از این روز را از دست ندهیم.‏

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به خاک کشور و تبریک آن یادآور شد: عزت و افتخار و سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی حاصل مجاهدت‌ها و ایثار این عزیزان است که با تحمل سال‌ها شکنجه در زندان‌های رژیم بعثی این آرامش را به ما هدیه کردند و ما امروز وظیفه داریم قدردان این مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها باشیم.

انتهای پیام/ل20ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول