اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی:

روز قدس نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت مستضعفان جهان دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا گفت: روز قدس به عنوان یک روز جهانی مطرح است و در تعیین سرنوشت مستضعفان جهان نقش به سزایی دارد.

روز قدس نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت مستضعفان جهان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرضا اظهار کرد: زیر بنای نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر اساس تفکرات جهانی حضرت امام خمینی (ره) در راستای دفاع از حقوق تمامی مظلومان جهان بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر روز قدس به عنوان یک روز ملی در سراسر دنیا شناخته می‌شود و با عنایت خداوند هرسال با شکوه تر از گذشته در حال برگزاری است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد کنفرانس سران کشورهای اسلامی در عربستان افزود: یکی از مسائلی که در زمینه سوریه مطرح است، لزوم ایجاد اصلاحات در این کشور از سوی دولت مردان بوده که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با اشاره به سیاست‌های متفاوت بیگانگان در قبال ایران طی سی و چهار سال گذشته بیان داشت: وقتی دشمن از ابزار جنگ برای سلطه بر ایران ناامید شد به شبیخون فرهنگی روی آورد که در این زمینه نیز به اهداف شوم خود نرسید.

حیدرپور با تشریح وضعیت اقتصادی کشور ایران تصریح کرد: در حال حاضر کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته است و باید سیاست‌های جدید و کار ساز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در راستای کاهش فشار بر مردم اتخاذ شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در شهریور ماه بیان داشت: بر اساس آمار موجود 120 کشور عضو این اجلاس هستند و در شانزدهمین دوره که در ایران برگزار می‌شود بحث لزوم توجه به  استقلال کشورها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم حفظ وحدت بین مسئولین شهرستان گفت: در حال حاضر صمیمیت و یکدلی مثال زدنی در بین مسئولان شهرستان شهرضا وجود دارد  و در این بین چند نفر سعی در مکدر کردن فضا دارند که از مسئولان استان انتظار داریم با این افراد با جدیت برخورد کنند.

وی اضافه کرد: پایانه مسافربری شرق شهرضا پس از پانزده سال انتظار و با هزینه چندین میلیاردی به اتمام رسیده است و نباید شبهه افکنی تعدادی از افراد باعث شود که افتتاح این طرح بزرگ با مشکل مواجه شود.

حیدرپور با اشاره به لزوم افتتاح این پایانه مسافربری در آینده نزدیک یادآور شد: از فرماندار شهرضا تقاضا دارم که با ورود به مسائل به وجود آمده برای این طرح، زمینه راه اندازی آن را در آینده نزدیک مهیا کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول