اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی وظیفه‌ای انقلابی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی به عنوان وظیفه‌ای انقلابی بر دوش همه مردم و مسئولان کشور قرار دارد.

کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی وظیفه‌ای انقلابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: حرکت مردم برای ارسال کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده قابل تقدیر است به طوری که در هفته گذشته صحنه‌های زیبایی از یکدلی و همکاری خلق شد.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته لرزه‌هایی در ارومیه نیز احساس شد ولی تقدیر الهی چنین رقم خورده بود که این بلای طبیعی در نقطه دیگری از کشورمان رخ دهد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمنان از این بلای طبیعی حادث شده برای بهره‌برداری سیاسی تلاش می‌کنند، اضافه کرد: مخالفان و معاندان به دنبال ایجاد شبهه هستند مبنی بر اینکه چون زلزله در این منطقه رخ داده است پس اقدامات امدادرسانی با کندی پیش می‌رود حال آنکه ملت شریف ایران باور دارند این قبیل ادعاها یک توهم و دروغ بزرگ بیش نیست و همه اقوام به طور مساوی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند می‌شوند.

جلال‌زاده اضافه کرد: مقامات ارشد کشور اعم از معاونان، رئیس جمهور، وزرا در نخستین لحظه‌های رخ‌ دادن این بلای آسمان در منطقه حاضر شدند از طرف دیگر همه قدوم بابرکت مقام معظم رهبری در بین بازماندگان راشاهد هستند.

وی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و گفت: در فتنه 88، آرمان بزرگ حمایت از فلسطین در کانون حمله‌های فتنه‌گران قرار گرفت ولی خوشبختانه این توطئه خنثی شد و مردم مانند 33 سال گذشته برای سر دادن شعارهای خود در میدان‌ها حاضر می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی به اجرای طرح‌های مهر ماندگار در کشور به موازات آن در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: در قالب این طرح 48 پروژه برای این استان به تصویب رسید که راه‌آهن ارومیه مراغه، آزادراه ارومیه تبریز، چندین بیمارستان و پروژه‌های محرومیت‌زدایی از روستاها این موارد را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول