اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه رمضان امسال انجام شد

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در چایپاره

خبرگزاری فارس: دادستان چایپاره گفت: جشن گلریزان در چایپاره برگزار و مردم این شهرستان مبلغ 150 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان کمک مالی کردند.

برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در چایپاره

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره اسماعیل رجبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در چایپاره اظهار داشت: مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان با شرکت کردن در جشن گلریزان امسال بیش از 150 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان کمک مالی کردند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته مردم خیر و مومن این شهرستان در مجموع 210 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کمک کردند که از این میزان بیش از 140 میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های زندانیان و رفع مشکلات مالی آنها هزینه شد و با 22 میلیون ریال نیز شش نفر زندانی جرایم مالی و غیرعمد از زندان آزاد شدند.

رجبی ضمن تقدیر از مردم خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان امسال خیران به میزان 150 میلیون ریال کمک مالی کرده‌اند که این مبلغ برای رفع حوائج خانواده زندانیان و آزادی زندانیان غیربزهکار هزینه می‌شود.

مدیرکل اداره زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: شهرستان چایپاره با وجودی که از نظر جغرافیایی شهرستان کوچکی بوده و جمعیت اندکی دارد ولی در امر دستگیری از زندانیان مالی یکی از برترین‌ها محسوب می‌شود که باید از مردم آن قدردانی شود.

جبار باقری با اظهار به اینکه باید تفکر شکل‌گیری سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: چنانچه تشکل‌های مردمی در حوزه‌های مختلف فعالیت کرده و از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند بسیاری از مشکلات اجتماعی بدون دخالت دولت رفع می‌شود.

وی در این نشست از طرف ستاد دیه استان مبلغ 100 میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان چایپاره اهدا کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول