اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توزیع کمک‌های کارکنان ادارات پارس‌آباد در مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: کمک‌های کارکنان ادارات شهرستان پارس‌آباد مغان در مناطق زلزله‌زده توزیع شد

توزیع کمک‌های کارکنان ادارات پارس‌آباد در مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از فرمانداری شهرستان پارس‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر پارس آباد در حرکتی خداپسندانه، ضمن بازدید از برخی روستاهای زلزله‌زده آذربایجان شرقی، کمک‌های غیرنقدی کارکنان تعدادی از ادارات، شرکت‌ها و نهادهای این شهرستان را در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی توزیع کردند. 

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد در حاشیه بازدید از روستاهای زلزله زده با ابراز همدردی با مصیبت زدگان این حادثه اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع این زلزله مردم نیکوکار پارس‌آباد برای یاری رساندن و کمک نقدی و غیرنقدی به هموطنان خود به تکاپو افتادند.

نادر تیمورپور ارزش کمک‌‌های اهدایی تعدادی از ادارات پارس‌آباد را حدود 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها که شامل انواع مواد غذایی، البسه، خوراکی، پتو و لوازم بهداشتی است از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری و کارکنان شهرداری، مجامع امور صنفی شهرستان، کارکنان ستادی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، کارکنان شبکه ‌بهداشت و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد اهدا شده است.

معاون فرماندار شهرستان اهر نیز با قدردانی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر در مناطق زلزله‌زده و کمک‌های بی دریغ مردم نیکوکار پارس‌آباد اظهار داشت: این گونه کمک‌ها و حرکت‌های خداپسندانه، تاثیر زیادی در التیام دردهای زلزله‌زدگان دارد.

نظامی‌فر همچنین از حضور و امدادرسانی مطلوب و به موقع هلال احمر و نیز خدمات مسئولان استانی استان اردبیل تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول