اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز اعلام کرد

آمادگی البرز برای مشارکت در آبادانی مناطق زلزله‌زده آذربایجان

خبرگزاری فارس: استاندار البرز با تاکید بر آمادگی مردم، دستگاه‌های دولتی و نهادهای غیردولتی این استان برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده در آذربایجان شرقی، از ارسال چند نوبت کمک‌های مردمی به این مناطق خبر داد.

آمادگی البرز برای مشارکت در آبادانی مناطق زلزله‌زده آذربایجان

عیسی فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از زمانی که خبر زلزله در این مناطق منتشر شده، بسیاری از مردم ساکن استان البرز با دستگاه‌های مرتبط از جمله استانداری، هلال احمر، انتقال خون و کمیته امداد تماس گرفته و آمادگی خود را برای یاری رساندن به نیازمندان و مردم آسیب‌دیده اعلام کردند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز بیان داشت: همچنین بلافاصله دستگاه‌های امدادی و پزشکی استان به حالت آماده‌باش درآمده و طی تماسی با مسئولان کشوری و همچنین مدیران استان آذربایجان تاکید کردیم که از هیچ حمایت و کمکی برای یاری رساندن به مردم فروگذاری نخواهیم کرد.

فرهادی تاکید کرد: حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی آسیب‌های بسیاری را به مردم وارد کرده و لازم است که همه ملت ایران برای یاری رساندن به هموطنان خود اقدام کنند.

وی افزود: خوشبختانه بار دیگر مردم استان البرز به وظیفه خود عمل و به صورت فردی و گروهی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق زلزله‌زده ارسال کردند.

استاندار البرز با بیان اینکه مردم استان البرز به دلیل خسارات جانی وارده به هموطنان خود داغدار هستند، گفت: در رایزنی با مسئولان استان آذربایجان شرقی و مدیران مناطق زلزله‌زده اعلام کردیم که آمادگی برای هر گونه کمکی را به مردم این مناطق داریم.

فرهادی افزود: تاکنون چندین نوبت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی استان البرز به مناطق خسارت دیده ارسال شده و برخی از دستگاه‌های استان از جمله میراث فرهنگی و یا ادارات شهرستان‌هایی در کرج و ساوجبلاغ نیز به صورت مستقل کمک‌های خود را ارسال کرده‌اند.

وی در پایان تاکید: استانداری البرز در حوزه هماهنگی و ساماندهی کمک‌های مردمی و ارسال آنها طی روزهای اخیر فعالیت‌های خوبی انجام شده و از سوی دیگر اعلام کرده‌ایم که ارسال این کمک‌ها تداوم داشته و برای بازسازی مناطق آسیب دیده نیز آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول