اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد -51

صلاحی: مدت زمان برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: مدت زمان برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد سال آینده 15 روز شود.

صلاحی: مدت زمان برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مشهد افزایش یابد

محمود صلاحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه مدت زمان برپایی نمایشگاه بسیار کم است، اظهار داشت: باید تلاش شود تا سال آینده نمایشگاه قرآن از نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن (ع) برپا شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گفت: بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن امسال مشهد نسبت به سال‌های قبل افزایش کمی و کیفی قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه قرآن سرآمد همه کتب آسمانی و بشریت است، افزود: به دلیل مقدس و کامل بودن قرآن باید فضایی برای آشنایی هر چه بیشتر و استفاده مردم از قرآن و فضاهای قرآنی فراهم شود.

صلاحی تصریح کرد: قرآن کتاب انسانیت و دریایی بی‌کران است که معلم آن خداوند بوده و تنها کتابی است که تا انتهای جهان هستی پابرجا و ابدی است.

استاندار خراسان‌ رضوی ادامه داد: کار کردن در فضاهای قرآنی ارزشمند است و هر کسی به اندازه توان و نیازش باید در این زمینه فعالیت کند.

وی افزود: اگر 50 درصد کمک هزینه‌ای که به نمایشگاه تهران اختصاص می یابد به نمایشگاه مشهد تخصیص یابد، می‌توانیم نمایشگاه قرآن را 15 روزه در مشهد برگزار کنیم.

صلاحی با بیان اینکه در چند سال اخیر اقدامات جدی در حوزه قرآنی شهر مشهد و استان صورت گرفته است، ادامه داد: برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه ملی قرآنی دانشجویان، سومین همایش قرآنی دانشجویان جهان اسلام و همچنین دیدار قاریان جهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستان مقدس رضوی در سال جاری دلیل این مدعاست.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی استان خراسان رو به رشد است، افزود: البته جای کار بسیار زیاد است و باید نمایشگاه قرآن و عترت در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای استان برپا شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش کمی و کیفی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت قابل توجه است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول