اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کانون نخبگان رودهن:

نشر فرهنگ قرآنی، محور فعالیت کانون نخبگان رودهن است

خبرگزاری فارس: عضو کانون نخبگان رودهن، نشر و بسط فرهنگ قرآنی را اصلی‏ترین موضوع مندرج در اساس‏نامه این کانون خواند.

نشر فرهنگ قرآنی، محور فعالیت کانون نخبگان رودهن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صادق رفیعی‏آزاد صبح امروز در جمع شماری از نخبگان رودهنی اظهار داشت: اساس‏نامه کانون نخبگان رودهن در چند بخش تدوین شده است.

وی ادامه داد: این کانون برای نخستین‌بار در بخش رودهن به همت مسئولان امر به ویژه بخشداری این منطقه تشکیل شد تا امروز شاهد برگزار دومین نشست آن ‏باشیم.

رفیعی‏آزاد اضافه کرد: بخش نخست اساس‏نامه کانون نخبگان رودهن بیانگر اهداف کلی این مجموعه است.

عضو کانون نخبگان رودهن با اشاره به برخی از مهم‏ترین این اهداف خاطرنشان کرد: از جمله اهداف بارز موجود در این اساس‏نامه می‏توان به سیاست‏گذاری مجموعه فعالیت‏های اعضای کانون در زمینه‏های علمی، فرهنگی، مذهبی، هنری و آموزشی اشاره کرد.

وی ادامه داد: ایجاد اتحاد و همبستگی بین نخبگان رودهن با فعالان مذهبی، هنری، فرهنگی، علمی و ورزشی منطقه، دیگر هدف موجود در این اساس‏نامه است.

رفیعی‏آزاد اضافه کرد: شناسایی استعدادهای فعال سطح رودهن، پاسخ به سوالات و شبهات دینی جوانان در همایش‏ها و نشست‏های دینی، قرآنی و فرهنگی، ایجاد انگیزه در نخبگان برای پرداختن به امور پژوهشی به ویژه در امور عرفانی و اسلامی و بررسی موشکافانه مشکلات منطقه و انتقال آن به مسئولان امر در ردیف دیگر مسائل مندرج در اساس‏نامه کانون نخبگان رودهن قرار دارد.

عضو کانون نخبگان رودهن افزود: علاوه بر این، تحقیقات و ارائه راهکارهای جدید درباره جذب جوانان رودهن به سوی فعالیت‏های مذهبی و کمک به بسترسازی در زمینه‏های فرهنگی و استفاده و سازمان‏دهی همه نقطه‏نظرات و برنامه‏های نخبگان و تبدیل این ظرفیت‏های بالقوه به بالفعل از دیگر اهداف کانون نخبگان رودهن است.

وی ادامه داد: از این پس برنامه‏های اجرایی از سوی کانون نخبگان رودهن بر اساس این 9 هدف محوری مندرج در اساس‏نامه این مرکز استوار خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول