اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

سوریه سنگر مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: امروز باید این دیدگاه را درباره سوریه داشته باشیم که سوریه سنگر مبارزه با استکبار جهانی است.

سوریه سنگر مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان بهزیستی این شهرستان با اشاره به فرارسیدن روزها و ساعت‌های پایانی ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان از فضیلت‌های بسیاری برخوردار است که نزول قرآن و قرار گرفتن شب قدر در این ماه، جایگاه رفیع ماه رمضان را به اثبات می‌رساند.

وی افزود: ما در ماه رمضان میهمان رحمت و بخشش خداوند متعال بوده و خداوند به کوچک‌ترین بهانه‌ای گناهان ما را می‌آمرزد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره به در پیش بودن روز عید فطر اشاره و خاطرنشان کرد: انسان در طول سال در دو زمان مورد رحمت قرار می‌گیرد که عید فطر یکی از این دو محسوب شده و بسیاری از افراد در این روز مورد بخشش قرار می‌گیرند.

نوری‌پور افزود: امروز باید این دیدگاه را درباره سوریه داشته باشیم که سوریه سنگر مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه امروز دنیا دو جبهه دارد، عنوان داشت: یکی از این جبهه‌ها جبهه حق است که در نظام جمهوری اسلامی خلاصه می‌شود و دیگری جبهه استکبار است که در ظاهر مواضع حقوق بشر دارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: این جبهه ظاهر فریبنده داشته اما در باطن دارای نیش زهرآگین است و ما مردمی هستیم که با تمام امکانات و تجهیزات در برابر آن‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کنیم.

وی افزود: دشمنان، بسیاری از فرصت‌ها را از ما گرفتند و برخی از افراد ناآگاه نیز باعث شدند که ما عقب بمانیم.

نوری‌پور با اشاره به اینکه مبارزه سخت است، گفت: ولی امروز قدرتی در دنیا محسوب شده و می‌توانیم از ملت‌های مظلوم دفاع کنیم.

وی افزود: این ملت مظلوم باید بتواند در داخل مجموعه خود از ارزش‌ها دفاع کرده و در زمینه دستیابی به جامعه‌ای پویا تلاش داشته باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه خانواده بهزیستی خانواده مظلومی است، ابراز داشت: باید کمک کنیم تا افراد دچار مشکل جسمی توانمندتر شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول