اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی خبر داد

اختصاص 25 میلیون تومان اعتبار به طرح رحمت خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بانوان استانداری خراسان جنوبی از اختصاص 25 میلیون تومان اعتبار به طرح رحمت بانوان استان خبر داد.

اختصاص 25 میلیون تومان اعتبار به طرح رحمت خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی ظهر امروز در جمع بانوان خراسان جنوبی اظهار کرد: امروزه نظام خانواده با معضلات جدی مواجه شده که برخورد مناسب با این مشکلات جز از راه بینش صحیح محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: در دین مبین اسلام زن به عنوان پایه اصلی شکل‌گیری خانواده سالم شناخته شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در این راستا بانوان نقش مهمی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور ایفا می‌کنند.

جلیلی حسینی کاهش آسیب‌های اجتماعی را در گرو توجه به مسائل فرهنگی و خانواده دانست و اضافه کرد: ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها از مسائل مربوط به خانواده عامل بسیار مهمی برای کاهش اختلافات است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان به طرح رحمت در خراسان جنوبی اختصاص یافت.

*اجرای طرح مطلع مهر در خراسان جنوبی

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح مطلع مهر در استان در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح سال گذشته در سه استان کشور اجرا و امسال نیز به خراسان جنوبی ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: طرح مطلع مهر با هدف کاهش آمار و معضلات طلاق در سطح کشور در سه بخش سلامت و بهداشت، احکام خانواده و روان‌شناختی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی از اجرای طرح تحرک نیز در هر استان خبر داد و افزود: این طرح با شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بومی هر استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول