اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

وحدت مسلمان شکست دشمنان را در پی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم وحدت و اتحاد مسلمانان گفت: وحدت مسلمان شکست دشمنان را در پی دارد.

وحدت مسلمان شکست دشمنان را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، این عید بزرگ را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر عید یک ماه بندگی است، افزود: باید فضای معنوی حاصل از یک ماه بندگی خدا در همه روزها و ایام سال نیز تداوم داشته باشد.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اتحاد و وحدت مسلمانان جهان تصریح کرد: اتحاد و وحدت و یکپارچگی مسلمانان موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب علیه کشورمان تصریح کرد: ملت ایران 33 سال است که در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و اکنون زمان مشاهده ثمرات این مقاومت و ایستادگی است.

آیت‌الله علی خاتمی با بیان اینکه دشمنان هرگز دست از دشمنی علیه کشورمان بر نمی‌دارند، افزود: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان، توطئه‌های آنها را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه ادامه داد: مردم با تبعیت از رهبری و توجه به فرامین ایشان در مقابل چالش‌ موفق و پیروز خواهند بود.

وی با اشاره به بیانات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ملت ایران با تاکید بر اقتصاد مقاومتی از چالش‌ها سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول