اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

بیداری اسلامی موجب وحدت شیعه و سنی شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: بیداری اسلامی موجب وحدت بیشتر شیعه و سنی شد.

بیداری اسلامی موجب وحدت شیعه و سنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مهرداد لاهوتی ظهر امروز در جمع مردم این شهرستان با قدردانی از حضور گسترده آنها در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز بار دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب در لنگرود رقم خورد و اکنون که 33 سال از فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر برپایی راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می‌گذرد ما شاهد این هستیم که 90 کشور جهان همزمان با ایران اسلامی به حمایت از ملت مظلوم فلسطین به راهپیمایی در این روز مقدس پرداختند.

وی در ادامه افزود: امروز روزی است که مستضعفان جواب مستکبران را می‌دهند و ما شاهد برکات و تاثیرات این فرمان تاریخی هستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه مسئله فلسطین نه تنها پس از انقلاب بلکه قبل از انقلاب نیز مورد توجه رهبران مذهبی قرار داشت، افزود: آیت‌الله حائری، آیت‌الله بروجردی و بسیاری از علمای اسلام همواره به اعتراض علیه رژیم صهیونیستی پرداخته بودند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه، تصریح کرد: هنگامی که فرمان تاریخی امام (ره) صادر شد صهیونیسم در تمام باورها یک کشور شکست‌ناپذیر قلمداد می‌شد اما امروز به لطف خداوند این باور غلط با سرنگونی حکومت وحشیانه 23 ساله بن علی در تونس، سرنگونی حکومت ظالمانه 30 ساله حسنی مبارک در مصر، سرنگونی استبداد 43 ساله قذافی در لیبی و سرنگونی عبداله صالح در یمن و جایگزینی حکومت‌های اسلامی بر همگان ثابت شد که صهیونیسم نابود شدنی است و حامیان آن یکی پس از دیگری نابود شدند و همگان شکست این رژیم غاصب را در جنگ‌های 33 و 22 روزه در لبنان و غزه به چشم دیدند.

لاهوتی با اشاره به وحدت شیعه و سنی، بیان کرد: پس از رحلت پیامبر (ص) شیعه و سنی هرگز روی حرکت اسلامی برای رسیدن به یک مقصد اختلاف نداشته‌اند و اختلاف‌ها تنها روی نوع حاکمیت بود و امروز برادران اهل سنت علیه حاکمانی که خود با آنها بیعت کرده بودند برخاستند و این همان حرکتی است که شیعیان به دنبال آن بودند که به وحدت بیشتر شیعه و سنی انجامید.

وی با بیان اینکه امروز جنگ دشمنان با ایران اسلامی به گونه‌ای دیگر است، تصریح کرد: دشمنان با دیدن جوانان کشور از هر گونه حمله نظامی منصرف شده و با اعمال تحریم‌ها می‌خواهند ملت را به زانو در بیاورند که تحریم‌ها بی‌اثر بوده و امروز شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه علم نانو، علم پزشکی و هسته‌ای هستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس، با بیان اینکه آمریکا با چشمان کور خود این پیشرفت‌ها را درک نکرده است، اذعان کرد: در فاصله کوتاه تحریم نفتی ایران توانسته‌ایم تکنولوژی نفتی خود را تغییر داده و به موفقیت‌هایی دست یابیم.

وی با تصریح بر اینکه همواره باید همگام با فرمان رهبر انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: این حرکت نباید تندتر و یا کندتر باشد زیرا موجب شکست و عقب افتادگی است.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول