اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مسلمانان با وحدت، رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی خواهند توانست که وجود جعلی رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو و نابود سازند.

مسلمانان با وحدت، رژیم صهیونیستی را نابود می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،‌ دادوش هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی جهانی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم شریف استان در راهپیمایی روز جهانی قدس که روز گذشته همزمان و همدوش ملت غیرتمند ایران اسلامی در سراسر کشور برگزار شد، حضوری حماسی و گسترده داشتند که جا دارد از این حضور به دلیل پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

هاشمی با بیان اینکه ملت شریف ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیر داشته است، گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی دیروز با حضور چشمگیر خودشان توانستند بار دیگر عظمت جهان اسلام را در مقابل ظلم و ستم رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل غاصب اثبات کنند که این حضور به‌عنوان درس عبرتی برای دیگر چپاول‌گران تاریخ بشریت به‌جا خواهد ماند.

هاشمی افزود: روز جهانی قدس در نزد فرد فرد مسلمانان جهان قابل احترام است، زیرا که اساس و اندیشه شکل‌گیری این روز توسط حضرت روح‌الله خمینی(ره)، رهبر بزرگ جهان اسلام صورت گرفت و امام راحل در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اندیشه الهی خود تز دفاع از مسلمانان فلسطین و رهایی قدس را از چنگال غاصبان مطرح کردند.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تبریک به حضور ستودنی و چشمگیر مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: خدای سبحان را سپاس می‌گوییم که در جای جای ایران اسلامی، به‌ویژه استان کرمانشاه، روز قدس همچون سال‌های گذشته حتی با قدرت و اقتدار بیشتری تجلی یافت و این حضور دنیای اسلام به معنای مقابله و ایستادگی مسلمانان علیه کفر و ستم است که تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

وی در پایان بار دیگر از حضور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: در لوای حکومت جهانی اسلام شک و تردیدی نکنیم که تفکر و اندیشه بلند امام خمینی(ره) در روح و کالبد تک تک مسلمانان جهان نهفته شده است و مسلمانان با وحدت و یکپارچگی خواهند توانست که وجود جعلی رژیم صهیونیستی را از صفحه روزگار محو و نابود سازند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول