اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم صورت گرفت

ارسال 3 تن رطب به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اهرم گفت: به همت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم و با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان و جمعی از کشاورزان این شهرستان 3 تن رطب به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی ارسال شد.

ارسال 3 تن رطب به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی

محمود قدرتیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهرم ضمن تسلیت به بازماندگان زلزله آذربایجان گفت: متاسفانه ضایع دردناک زلزله آذربایجان یک بار دیگر مردم ایران را غمگین کرد و دانشجویان و مردم شهرستان تنگستان نیز به ابراز همدردی با زلزله‌زدگان پرداخته‌اند.

قدرتیان ادامه داد: کمک‌رسانی به این زلزله‌زدگان وظیفه هر مسلمان است و با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم نیز با توجه به فصل تابستان و فصل باربری نخیلات شهرستان تصمیم گرفته شد تا با ارسال 3 تن رطب ناب این شهرستان که در کشور رسم و آوازه زیادی دارد به نوعی بتوانیم به این زلزله‌زدگان کمک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اهرم گفت: بعد از گرفتن تصمیم برای کمک دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طی فراخوانی بین دانشجویان و کشاورزان شهرستان بیش از 3 تن خرما جمع‌آوری شد و به هلال احمر داده شد تا بتوانند آن را به کمک زلزله‌زدگان آذربایجان بفرستند.

قدرتیان گفت: از امام جمعه شهر اهرم، جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان و همچنین آقایان محمود رضایی و ابراهیم صبوری که همکاری فراوانی در جمع این 3 تن خرما کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول