اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کارکنان ارتش صورت گرفت

اهدای یک میلیارد ریال کمک نقدی‌ به مردم زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: کارکنان ارتش یک میلیارد ریال کمک نقدی به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی اهدا کردند.

اهدای یک میلیارد ریال کمک نقدی‌ به مردم زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مبلغ اهدایی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دیدار با آیت‌الله شبستری و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌‌شرقی تقدیم شد.

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های امدادرسانی یگان‌های مختلف ارتش به مردم مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران، بسیج مردمی و سایر نیروهای نظامی و انتظامی از همان نخستین دقایق سانحه در مناطق زلزله‌زده استان حضور پیدا کرده و در انجام آواربرداری و امدادرسانی به مردم نقش مهمی بر عهده داشتند.

وی در ادامه امدادرسانی به موقع هوانیروز در ارسال کمک‌های اولیه و دارو به روستاهای صعب‌العبور، حضور یگان‌های مخابراتی لشگر 21 حمزه سیدالشهدا(ع) آذربایجان در منطقه و برقراری ارتباط بی‌سیم مناطق اهر، ورزقان و هریس با تبریز، امدادرسانی مناسب تیم‌های پزشکی و پرستاری نیروی زمینی ارتش، استقرار تانکرهای آب آشامیدنی و دستگاه‌های مجهز پخت نان (تکنوپخت)، اعزام وسایل و تجهیزات سنگین از جمله لودر و بولدوزر توسط یگان‌های مهندسی لشگر 21، ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان غیور ارتش از جمله اهدای مبلغ 200 میلیون ریال توسط آزادگان سرافراز نیروی هوایی ارتش و ... را بخشی از فعالیت‌های ارتش در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

آل‌هاشم همچنین با قدردانی از همراهی، همدلی و کمک‌رسانی همه‌جانبه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، تمام دستگاه‌ها و نهادها در این سانحه گفت: حضور پربرکت مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده نیز در کاهش آلام مردم آسیب دیده و بازگشت آرامش به چهره آنان بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول