اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند:

تحصیل 12 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه بیرجند از تحصیل بیش از 12 هزار دانشجو با احتساب دانشجویان جدید‌الورود در سال تحصیلی جاری خبر داد.

تحصیل 12 هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مهدی خطیب عصر امروز در نشست خبری اظهار کرد: باید بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده یک ساله تمام کلاس‌های درس این دانشگاه به سیستم رایانه و امکانات سمعی بصری تا پایان سال تحصیلی جاری مجهز شوند.

وی افزود: تجهیز تمام کلاس‌های درس این دانشگاه به سیستم‌های رایانه و امکانات سمعی بصری نیازمند 500 میلیون تومان اعتبار است.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 50 درصد کلاس‌های درس دانشگاه بیرجند به امکانات سمعی بصری و کمک آموزشی مجهز هستند.

خطیب یادآور شد: دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند نیز دارای 100 درصد کلاس‌های مجهز به امکانات سمعی و بصری است.

 

*راه‌اندازی رشته هنر اسلامی در سال تحصیلی جدید

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند از راه‌اندازی رشته هنر اسلامی در سال تحصیلی جاری در دانشگاه  بیرجند خبر داد و گفت: دفتر شورای گسترش با راه‌اندازی این رشته در دانشگاه بیرجند موافقت کرده و مجوز پذیرش دانشجو در این دانشگاه اخذ شده است.

خطیب ادامه داد: دانشگاه بیرجند در رشته هنر اسلامی از مهر ماه سال جاری در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه بیرجند در حال حاضر در 12 دانشکده و سه آموزشکده دانشجو می‌پذیرد و در حال حاضر دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه بیرجند در 86 رشته کارشناسی اشتغال به تحصیل دارند.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند از پذیرش دانشجو در این دانشگاه در گروه‌های ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و زبان‌های خارجه خبر داد.

خطیب به مبادله دانشجو در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان کشور عراق و افغانستان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که در حال تدوین پذیرش دانشجو از کشور تاجیکستان نیز هستیم.

وی از وجود 70 دانشجوی خارجی در حال حاضر در سطح دانشگاه بیرجند خبر داد و یادآور شد: پنج دانشجوی دکترا نیز برای فرصت مطالعاتی به خارج کشور رفته‌اند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول