اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

کمیته امداد مورد اعتماد مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین در دیدار با سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد اعتماد مردم است.

کمیته امداد مورد اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، احمد عجم اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان نهادی مقدس یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است.

استاندار قزوین افزود: این نهاد مقدس به خاطر امانت‌داری و جایگاه ویژه‌ای که دارد، مورد اعتماد مردم است به طوریکه می‌توان گفت این حس اعتماد هم در خیرین و هم در افراد زیر پوشش وجود دارد.

وی مدیرکل کمیته امداد فعلی استان را نیز فردی لایق و مدیری شایسته و بی‌تکلف نامید و افزود: وی با وجود توقعاتی که در گذشته از این نهاد بوده، همواره با مدیریت خوب خود وحدت، انسجام و همدلی را در تمامی شئون آن در استان حاکم و مدیریت کرده است.

عجم با اشاره به اینکه خودکفایی افراد زیر پوشش از عملکرد کمیته امداد است،‌ افزود: کسانی که به مرحله خودکفایی می‌رسند همواره دعاگوی نظام، امام (ره) و مسئولان خواهند بود.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد تنها در بخش اقتصادی و حمایت از اقشار محروم جامعه نیست بلکه این نهاد مقدس در زمینه‌های اشتغال، اجتماعی و حمایتی، مشاوره، درمان و ... نیز فعالیت‌های مناسبی را انجام می‌دهد.

استاندار قزوین در ادامه تأکید کرد: کمیته امداد باید حتی فراتر از خودکفایی رفته و پیشگیری را جزو برنامه‌های خود قرار دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین نیز در این نشست طی سخنانی گفت: تصویب سند کاهش فقر استان را که با حمایت استاندار قزوین صورت گرفته است، اقدامی برای گسترش خودکفایی در استان است.

صفری افزود: استاندار قزوین همواره حامی برنامه‌های کمیته امداد است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول