اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

کلید 1200 واحد مسکن مهر در آمل تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: تا پایان سال جاری کلید یک هزار و 197 واحد مسکن مهر آمل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

کلید 1200 واحد مسکن مهر در آمل تحویل داده می‌شود

یدالله اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل ابراز داشت: آمل نسبت به دیگر شهرهای مازندران در بخش مسکن مهر گام‌های موثر بیشتری برداشته است.

وی افزود: تا پایان سال جاری کلید یک هزار و 197 واحد مسکن مهر آمل به متقاضیان تحویل داده شده و این واحدها به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار آمل با اعلام اینکه در این شهرستان 7 هزار و 611 واحد نیمه ساخت مهر وجود دارد، گفت: مراحل ساخت این واحدها از سوی تعاونی‌ها، بنیاد مسکن، انبوه‌سازان و خودمالکان با تسهیلاتی بیش از 1522 میلیارد و 980 میلیون ریال دنبال می‌شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه 23 تعاونی مسکن مهر در این شهرستان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: 5 هزار و 191 واحد مسکن توسط خودمالکان و انبوه‌سازان، 767 واحد مسکونی از سوی تعاونی‌ها و یک هزار و 103 واحد از سوی اداره مسکن و شهرسازی در حال ساخت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 552 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهرهای دابودشت و رینه با هدایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اجرایی شده که 73 واحد آن در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه در هفته دولت نیز تعدادی از این مسکن‌های مهر به بهره‌برداری می‌رسند، متذکر شد: در چند روز گذشته با حضور مدیران کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی مازندران و سرپرست امور شعب بانک مسکن استان نشست هم‌اندیشی و بررسی مشکلاتی را با انبوه‌سازان و مسئولان تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان داشتیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول