اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن:

دلالان جایی در مسکن مهر رودهن ندارند / مقاومت مسکن مهر آبعلی تا 8 ریشتر

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن با بیان اینکه دلالان جایی در مسکن مهر بخش رودهن ندارند از وجود مقاومتی تا بزرگای هشت ریشتر در برابر زمین‏لرزه‏های احتمالی در مسکن مهر آبعلی خبر داد.

دلالان جایی در مسکن مهر رودهن ندارند / مقاومت مسکن مهر آبعلی تا 8 ریشتر

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر امور حفاظتی برای جلوگیری از ورود دلالان به عرصه واحدهای مسکن مهر آبعلی توسط مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به این همت والای مسئولان این نهاد، واسطه‏گران و سودجویان جایی در طرح‏های مسکن مهر بخش رودهن نخواهند داشت.

بخشدار رودهن، واحدهای در حال احداث طرح مسکن مهر شهر آبعلی را دارای مقاومت در برابر زمین‏لرزه‏هایی تا توان هشت ریشتر اعلام کرد.

طاهرخانی تصریح کرد: پیمانکار مجری طرح در خانه‏های این پروژه از سازه‏هایی سبک و صنعتی استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم در آینده‏ای نزدیک امور عملیاتی این پروژه عمرانی و خدماتی خاتمه یابد تا متقاضیان در آن ساکن شوند.

بخشدار رودهن، شهر آبعلی را خاستگاه مردمانی انقلابی، ولایی و شهیدپرور خواند که همواره قدردان زحمات خادمان خود در مجموعه دولت هستند.

طاهرخانی تصریح کرد: این مردم نجیب پس از شنیدن اخباری مبنی بر اجرای طرح مسکن مهر مدنظر آنها در دو منطقه "مبارک‏آباد" و "گل‏آباد" به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند مراجعه و نسبت به تکمیل امور ثبت‏نامی خود اقدام کردند.

وی اضافه کرد: البته در این میان نظر برخی نیز بر احداث این طرح در سایر مناطق شهر آبعلی استوار بود، اما بر اساس سیاست کلی دولت در اجرای این پروژه عظیم ملی، کاهش هزینه‏هایی نظیر قیمت زمین از سرجمع بهای خانه امری مهم قلمداد می‏شد.

بخشدار رودهن افزود: با توجه به این مهم، آماده‏سازی مقدمات اجرای طرح و همچنین ارائه خدمات ادارات خدمات‏رسان در نقاطی غیر از مبارک‏آباد و گل‏آباد هزینه‏های گزافی را به دنبال داشت که می‏توانست در افزایش قیمت واحدهای مسکونی تاثیر سوء داشته باشد.

انتهای پیام/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول