اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه:

کارآموزان زمینه‌های ورود به بازار کار را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه گفت: کارآموزان از سرمایه‌های ملی نهایت استفاده را برده و با فراگیری مهارت، زمینه ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.

کارآموزان زمینه‌های ورود به بازار کار را فراهم کنند

مصطفی سعیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در امیدیه اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان خرمشهر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش و فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای در منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی افزود: این مرکز با برخورداری از مدرسان مجرب و برنامه‌ریزی‌های مؤثر و مطلوب همواره کارآموزان رشته‌های مختلف را حمایت کرده و آنها را روانه بازار کار می‌کند.

سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای امیدیه تصریح کرد: به‌مناسبت‌های مختلف توسط مسئولان شهری و استانی مقدماتی فراهم می‌شود که بازدیدهای میدانی صورت گرفته و به مشکلات کارآموزان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهای اخیر مسئولان از این مرکز، فعالیت‌های مراکز دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، خدمات‌رسانی آموزشی به زندانیان، جوانان روستایی، طرح آموزش استاد ـ شاگردی و دیگر فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای امیدیه مورد ارزیابی قرار گرفت.

سعیدی‌زاده با تقدیر از عملکرد پرسنل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خدمات‌رسانی به جوانان تقدیر کرد و افزود: کارآموزان باید تا از این سرمایه ملی نهایت استفاده را برده و با فراگیری مهارت، زمینه ورود به بازار کار و ایجاد اشتغال خود و دیگران را فراهم کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول