اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان زنجان:

142 مدرسه قرآنی در استان زنجان فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان از فعالیت 142 مدرسه قرآنی در استان زنجان خبر داد.

142 مدرسه قرآنی در استان زنجان فعالیت می‌کند

منصور مرادلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: توجه به فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش مهم‌ترین تحول در این نهاد محسوب می‌شود که در سایه اقدامات دولت نهم و دهم در کشور اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه توجه دولت‌های نهم و دهم موجب ارتقای فعالیت‌های قرآنی در کشور شده است، افزود: آموزش و پرورش به عنوان محور تحول جامعه مورد توجه دولت بوده و اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان توجه به فعالیت‌های قرآنی در آموزش و پرورش را مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های قرآنی به نحو مطلوبی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول رویکرد فعالیت‌های آموزش و پرورش را تربیت انسان‌های معتقد اعلام کرد و گفت: تربیت انسان‌هایی با ایمان در سایه قرآن و عترت از اهداف آموزش و پرورش است.

مرادلو با بیان اینکه در طول دو سه سال اخیر تحولات چشمگیری در فعالیت‌های قرآنی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هدفمند قرآنی موجب ارتقای سطح دانش‌آموزان شده است.

وی از فعالیت 142 مدرسه قرآنی در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: حرکت عظیم قرآن‌آموزی در استان زنجان آغاز شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه توجه به فعالیت‌های قرآنی از مطالبات ویژه مقام معظم رهبری از مسئولان فرهنگی کشور است، افزود: تربیت نیروهای کارآمد و قرآنی در دستور کار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به آغاز فعالیت‌های قرآنی در استان زنجان یادآور شد: 46 هزار دانش‌آموز و فرهنگی در این فعالیت‌ها شرکت می‌کنند.

مرادلو از برگزاری مسابقات مختلف قرآن، نهج‌البلاغه، اذان، احکام و انشای نماز در سطح مدارس استان زنجان خبر داد و متذکر شد: 124 هزار و 876 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به مسابقات مختلف کشوری اضافه کرد: دانش‌آموزان هفت رتبه برتر را در این مسابقات کسب کردند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طرح نهضت ملی قرآن کریم با عنوان طرح نور در استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان زنجان در این طرح شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول