اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

5 مدرسه قرآنی در شهرستان بهار فعالیت دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بهار گفت: در حال حاضر پنج مدرسه قرآنی در دو رشته و دو کانون ورزشی در هفت رشته در سطح شهرستان بهار فعالیت می‌کنند.

5 مدرسه قرآنی در شهرستان بهار فعالیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی صبح امروز در بازدید مسئولان از کانون‌های تابستانی آموزش و پرورش بهار اظهار داشت: فعالیت کانون‌های تابستانی آموزش و پرورش از اول تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و در این کانون‌ها 800 نفر حضور دارند.

وی ادامه داد: سه کانون تابستانی در کلاس‌های احکام، بهداشت، طراحی، خیاطی، گلدوزی، نقره‌کوبی، سوزن‌دوزی، رایانه، زبان خارجه، قصه‌های قرآنی، طراحی، موسیقی، تئاتر و نقاشی و ... برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: در حال حاضر پنج مدرسه قرآنی در دو رشته و دو کانون ورزشی در هفت رشته در سطح شهرستان بهار فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: همچنین کلاس‌های فوق برنامه، مشاور، اردو و مسابقات گوناگون از دیگر برنامه‌های کانون‌های تابستانی است.

فرماندار شهرستان بهار گفت: امروز مهمترین جنگ دشمن فرهنگی است که باید برنامه‌های فرهنگی در این کانون‌ها افزایش یابد چراکه دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

نصرت‌الله گلکارزاده اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی و فرهنگی می‌توان جوانان را جذب دین کرد و از انحرافات آنان جلوگیری کرد.

وی اضافه کرد: اوقات فراغت بهترین زمانی است که می‌توان برای غنی‌سازی افکار دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرد و از این کانون‌ها باید استفاده بهینه شود و از موازی‌کاری پرهیز شود تا بهترین اوقات برای جوانان و نوجوانان سپری شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول