اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

توجه به کتابخانه‌های عمومی فراگیر شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: توجه به کتابخانه‌های عمومی از سوی مسئولان ملی و استانی فراگیر شود.

توجه به کتابخانه‌های عمومی فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمداسماعیل امامزاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ظهر امروز در نشست بزرگداشت هفته کتاب، هفته کتاب را دوران طلایی استفاده از فرصت‌ها برای ترویج کتاب و به نتیجه رساندن تلاش‌های یک ساله در این حوزه عنوان کرد.

وی گفت: هفته کتاب، فرصت مناسبی است تا با معرفی حوزه تخصصی کارهای‌مان در مجموعه کتابخانه‌های عمومی از اقبال جامعه برای تشریح این برنامه‌ها و جذب افراد به کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی فرصت‌ها برای انجام هرچه بهتر برنامه‌ها در هفته کتاب، خاطرنشان کرد: از همکاران می‌خواهیم با دقت و هوشمندی توام با ابتکار، در برنامه‌ریزی‌های خود، جامعه هدف را در نظر داشته باشند.

دبیر سند نهضت مطالعه مفید مازندران تصریح کرد: باید به دنبال این بود که با بررسی برنامه سال‌های گذشته، برنامه‌های جدیدتر و قوی‌تری برای امسال طراحی کرد.

امامزاده ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در هفته کتاب را جزء خلاء‌های موجود در برنامه هفته کتاب سال‌های گذشته برشمرد و گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی بیشتر از اینکه نقش اجرایی داشته باشد نقش نظارتی دارد. ارزیابی عملکرد شهرستان‌ها در هفته کتاب از جدی‌ترین برنامه‌های اداره کل در این هفته خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران اظهار داشت: همکاران درنظر داشته باشند که برنامه‌هایشان از سر تکلیف نباشد و برنامه‌هایشان ناظر بر جامعه مخاطبان باشد.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، لازمه توجه به کتابخوانی را عنایت به کتابخانه‌های عمومی دانست و بیان داشت: کتابخانه‌های عمومی تنها کتابخانه‌های عام‌المنفعه در کشور هستند که به عموم مردم خدمات می‌دهند.

وی تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم با عنایت به کتابخانه‌های عمومی با حمایت خود از این حوزه مروج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان باشند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول