اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی کشور توسط دانش‌آموزان جم

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش جم از کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی کشور توسط دانش‌آموزان جم خبر داد.

کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی کشور توسط دانش‌آموزان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم در سطح جامعه است و تقویت این نهاد نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارد.

وی افزود: اجرای سند تحول بنیادین نقش مهمی در توسعه و پیشرفت تعلیم و تربیت دارد و امیدوار هستیم شاهد موفقیت خوبی در این طرح عظیم باشیم.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر شاهد موفقیت و پیشرفت دانش‌آموزان و معلمان این شهرستان در سطح کشور و استان بوده‌ایم و این روند در سال جاری نیز تداوم داشته است.

اسکندری از کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی کشور توسط دانش‌آموزان جم خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان شهرستان جم در جشنواره پژوهشی و ادبی مرحله کشوری افتخار آفریدند.

وی اضافه کرد: تعداد شش نفر از دانش‌آموزان شهرستان جم در قالب دو گروه در سی‌امین جشنواره پژوهشی و ادبی کشوری برای استان بوشهر و شهرستان جم افتخارآفرینی کردند.

این مسئول گفت: این دانش‌آموزان پس از شرکت در مراحل مقدماتی در جمع سه استان برتر کشور قرار گرفتند و راهی مرحله پایانی شدند که مسابقات پایانی برای کسب مقام‌های اول تا سوم نیمه شهریور ماه در استان همدان برگزار می‌شود.

اسکندری بیان کرد: دو گروه از دانش‌آموزان دختر استان بوشهر به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه پیدا کردند که هر دو گروه از دانش‌آموزان شهرستان جم هستند.

وی اذعان کرد: گروه اول با موضوع پژوهش طب سنتی شامل رویا استوار، فرنوش بابایی‌پور و عاطفه عباسی و گروه دوم با موضوع جستاری در جشن‌های ایران باستان شامل مریم ستوده، سیده زهرا مقتدایی و سیده لیلا موسوی هستند.

اسکندری یادآور شد: امیدوار هستیم با تلاش بیشتر مسئولان شاهد تداوم این موفقیت‌ها در سایر رشته‌ها و رده‌های سنی باشیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول