اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ:

مساجد ساوجبلاغ از کمک‌های دولتی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از کمک 420 میلیون تومانی دولت به مساجد و حسینیه‌های شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: این کمک‌ها از سال 89 تا کنون به مساجد و حسینیه‌های این شهرستان انجام شده است.

مساجد ساوجبلاغ از کمک‌های دولتی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات مساجد این شهرستان اظهار داشت: مساجد یکی از کانون‌های اصلی دینی و فرهنگی محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ما باید از مساجد در مسیر رشد و تعالی نوجوانان و جوانان استفاده کرده و آنان را ترغیب و تشویق به حضور در این اماکن نماییم.

این مسئول با بیان اینکه نباید حضور در مساجد را تنها در مراسم‌های مختلف محدود کرد گفت: اعیاد، شب‌های رمضان و برگزاری مراسم‌های مختلف ویژه ماه محرم حضور جوانان و نوجوانان بسیار در مساجد به چشم می‌خورد.

حدادی تأکید کرد: در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نوجوانان و جوانان بیشتر جذب برنامه‌های فرهنگی مساجد شده و وقت خود را در این گونه اماکن صرف کنند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نسل امروز نیز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانیم در مساجد و به منظور جذب نوجوانان و جوانان انجام دهیم.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: براساس آمار موجود تا کنون 92 مسجد و حسینیه شهری و روستایی از این اعتبارات بهره‌مند شده‌اند.

حدادی با اعلام این که این کمک‌ها اغلب برای بهسازی، تجهیز و مرمت این اماکن مقدس هزینه شده است خاطرنشان کرد: باید مساجد را به عنوان پایگاه مهم مردمی معرفی کرده و نقش این اماکن را در تربیت و پرورش روح و ارتقای اعتقادات جوانان برای خانواده‌ها بیشتر بازگو نماییم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول